Haväng

Sjuk

Posted in Hälsa by Jonas on 16 april 2007

Fy vad jag mår dåligt. Igår kväll mådde jag prima, dock med en lätt molande huvudvärk. Vaknade inatt och frös rejält. Anade oråd. Jodå, jag hade 39 graders feber och nu en pulserande huvudvärk. Blä. Nu på morgonen har huvudvärken lättat något, men jag har fortfarande nästan lika hög feber och rösten är nästan borta. Och denna veckan som jag har så mycket att göra. Varför är jag drabbad? 😦

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eva-Lena said, on 16 april 2007 at 14:06

    Stackars dig :-(. Pratade just med en vän i Sthlm, dom hade legat hela påsken och varit riktigt riktigt dåliga i det som du beskriver. Hoppas för din skull att det inte är det du fått….Själv så ska jag strax avnjuta en vegetarisk måltid på altan, i hundarnas & solens sällskap :-).

    Kram Sis

  2. Jonas said, on 17 april 2007 at 21:43

    Tack. Kan inte säga mer. Måste spara rösten… 😉


Kommentera

