Haväng

Dagens låt

Posted in Media by Jonas on 20 april 2007

Är kanske äntligen på bättringsvägen. Ingen feber och jag kan prata utan att låta som Tom Waits. Dagens låt är:

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. puppet said, on 20 april 2007 at 21:57

    Poplåt…behöver ny trummis….http://www.youtube.com/watch?v=NYiBaYmXMfA

  2. Jonas said, on 21 april 2007 at 18:30

    Ja, han är grymt duktig. Dock är ”musiken” trist. 😉

  3. Fredrik said, on 21 april 2007 at 23:08

    Pink Floyd är alltid Dagens Låt hos mig!!! Jag kan nog lova att du aldrig kommer att höra annat från mitt kontor i sommar!
    Det finns en, eller två, låtar för varje sinnesstämmning.

  4. Jonas said, on 22 april 2007 at 7:56

    Hej Fredrik!
    Något annat än Pinkan kan du väl spela i sommar. 😉 Men visst är det bra. När jag var tretton år och blev tillsammans med Marie låg vi i timmar på hennes säng och bara drogs in i musiken på Dark Side of the Moon. Grymt. Den plattan och Sabbath bloody sabbath med Black Sabbath var våra favoriter. Vilken kvalitet. Sen kom Gyllene Tider…


Kommentera

