Haväng

Försommarkväll

Posted in Allmänt by Jonas on 27 april 2007

En fantastisk skön kväll i Stockholm. Slutade tidigare idag för att träffa min syster som kommit upp från Skåne. Men hon har inte hört av sig. Hm, skumt. Men hon roar sig väl på annat håll. Kanske på Knivsöder där hon fått låna en lya över helgen. Själv tog jag en cykeltur över till Hammarby Sjöstad och sen hem till söder och Gotlandsgatan där jag inhandlade en stor korg med färska råvaror till en härlig köttfärssås som jag tänkte tillaga imorgon. Sen har jag tittat på Vuxna människor som gick på kanal Nio. Har lyckats missa den tidigare. Rätt så medioker svensk rulle. Nu ska jag se nån bättre film. Ska gå igenom mitt filmarkiv. Men det blir ingen amerikansk action. Har nämligen inte en enda actionrulle. Jo, Leon. Men den har jag sett tio gånger redan. Natti.

Kommentera

