Haväng

Vetgirig

Posted in Bloggtips by Jonas on 02 maj 2007

Anna har dragit in mig i allmänbildningsträsket. Kul, lätt beroendeframkallande och allmänbildande. Jag talar om sajten vetgirig.nu. Där kan du tävla mot dig själv, men också duellera med vänner eller andra vetgiriga som är inloggade. Rekommenderas. Och ja, Anna tog en snabb ledning igår. Det var första gången för mig och jag blev lite stressad. Idag visste jag dock vad som väntade och var inte fullt lika stressad. Så nu har jag knappat in något även om det återstår en del poäng att ta igen. Bra jobbat, Anna. Njut så länge du kan. Det blir knappast länge. 😉

http://www.vetgirig.nu/

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Robin said, on 03 maj 2007 at 8:00

    Hah, vetgirig.nu har jag också duellat på

    Brukar alltid vinna mot mina polare.

  2. lotta said, on 03 maj 2007 at 9:40

    Jaha, så har jag också hittad dit. Perfekt för en gammal besserwisser som jag! Se upp för nicket ”kunskapslott” he he

  3. Jonas said, on 03 maj 2007 at 15:34

    Robin; ”brukar alltid vinna…” hm, låter kaxigt. Gå en match mot mig då. Bara hojta till.

    Lotta; visst är det kul! Ska leta upp dig vid tillfälle. 😉


Kommentera

