Haväng

Hitta gamla vänner

Posted in Bloggtips by Jonas on 08 maj 2007

Hitta dina gamla klasskompisar  på Stay Friends. Klicka på bilden!

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lillabla said, on 08 maj 2007 at 18:21

    Hoppsan, där fastnade jag ett tag… men vill man egentligen hitta dem? Njae…

  2. Jonas said, on 08 maj 2007 at 18:25

    Ja, det är en fråga man måste ställa sig… 😉

  3. barbakvinna said, on 08 maj 2007 at 21:36

    jag finns oxå där, hittade lite gamla ansikten som jag nog läskigt nog skulle kunna gå förbi. För dom såg inte ut som mina gamla klasskompisar *asg*

  4. Jonas said, on 08 maj 2007 at 21:47

    😉 Mm, vet vad du menar. Men själv är jag mig lik. Eller inte…


Kommentera

