Haväng

Göteborg

Posted in Göteborg by Jonas on 09 maj 2007

Nu är det bokat biljetter till Götelaborg. Ni vet staden på framsidan och festkusten! Jag stuvar in mig hos Peter från onsdag till måndag. Hoppas på gott väder, en och annan dartmatch och middag på den berömda holländska krogen Amsterdammertje. Men framförallt ser jag fram emot att träffa alla goa gubbar och gummor igen.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lilla Blå said, on 09 maj 2007 at 19:15

    Ha några smaskiga dagar!
    Jag slänger in dig i min bloggroll utan att vänta på svar (se min kommentar/fråga under Blogg). Du får protestera i efterhand. Isåfall tar jag bara bort dig igen. Okay?


Kommentera

