Haväng

Mosig

Posted in Allmänt by Jonas on 10 maj 2007

Ikväll är jag helt mosig i skallen. Vet inte varför. Klockan är bara 20.30 och ögonen klipper redan. Har spelat några matcher med Anna på Vetgirig.se och det gick väl hyfsat, men jag fick anstränga mig för att läsa frågorna rätt. Har skummat några tidningar ikväll och ni ska inte ha oralsex, ty det kan ge cancer (Aftonbladet) och ni ska inte gå på bio i Södertälje, ty där skriker besökarna hora och pratar i mobilen (Länstidningen). Och snusare riskerar att få cancer i buken enligt nästan alla tidningar, även om risken bara är typ 1/100 000 eller nåt. Risken att dö av att snubbla på en matta i köket är tiofalt högre, men det står det inget om. Inte idag i alla fall.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lillabla said, on 10 maj 2007 at 20:00

    Där är den ju, voffsingen. Var tvungen att kolla efter din kommentar hos mig. Gäääsp. Nå, vad säger du om banken? Ska jag fixa luvor?

  2. barbakvinna said, on 12 maj 2007 at 9:10

    ja med alla faror så är det farligt att käka eller ha på sig vad som helst. Bäst att gå ut näck..


Kommentera

