Haväng

Alex Schulman

Posted in Allmänt by Jonas on 11 maj 2007

Idag kom en kollega in till mig och hyllade Alex Schulman. Hon undrade om jag läser hans bloggar. Nej, det gör jag inte. Jag har läst ett par krönikor men inte mer. Jag fattar inte honom. Hon sa: läs hans bloggar, de är kul. Så nu har jag ikväll ägnat en timma åt hans blogg. Boooring. Det klickar inte. Vem som helst kan fejka elakheter om göteborgare, kändisar och även sin egen flickvän. Och all jävla namedropping han håller på med. Så tröttsamt. Jag fattar det inte, men det är väl därför jag hellre bor i Göteborg än Stockholm. Södermalm, i alla fall där jag bor, är okej, men även här rör sig en massa superjobbiga mediahoror som slåss om tronen. Tronen på Bladet där man kan tramsa om vem som är ute och inne i Sverige. Med betoning på Stockholm. Det värsta är att så många bryr sig. Jag gör det inte. Eller? Jag saknar Per Bjurman. Får läsa hans betraktelser från New York istället. Klicka på bilden för att läsa Alex blogg.

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lillabla said, on 11 maj 2007 at 18:53

    Nä, jag struntar i det. Tar en ny platta med Waits istället. Du förstår säkert?

  2. Jonas said, on 11 maj 2007 at 19:18

    Mm, jag förstår och spelar Come on up to the House och tar en pinne till. Middagen är under betänkande och det lutar åt kycklingfile i ugn eller pizza från Ellie´s. Ska fundera en stund till.

  3. lillabla said, on 11 maj 2007 at 20:04

    Kanske en Filipino Box Spring Hog?

  4. Messerschmidt said, on 11 maj 2007 at 21:06

    Men flytta dååå! 😉

  5. Jonas said, on 11 maj 2007 at 21:30

    Messerschmidt; jag ska flytta, tro mig!

  6. majsans said, on 12 maj 2007 at 5:35

    Lost in translation verkar han ju vara. O jag är lost. Vem är det? Äh, skit samma, jag är så kass på sådana där. Upptäckte häromdagen att Tom Cruise inte verkar vara ihop med Nicole Kidman?


Kommentera

