Haväng

Mobilblogg

Posted in Allmänt by Jonas on 15 maj 2007

Jag har just reggat mig på en mobilblogg där jag kommer lägga upp bilder som jag tar med mobben. 

http://www.mobilblogg.nu/seastone

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lillabla said, on 16 maj 2007 at 12:30

    Coolt!

  2. Jonas said, on 18 maj 2007 at 15:16

    Grått och höstlikt i Gbg. Vann en dartmatch igår. Alltid kul att slå Thomas som spelar i div 3. Har varit skoj att träffa alla vänner igen. Ikväll kanske vi ser fotboll på Paddington. Nu ska jag gå och träffa Larsa. Igår hade jag en lång diskussion med honom och Eva om new age. Men det var skoj att tjata med dem. Kram från Jonas via mobilen.

  3. evamojje said, on 19 maj 2007 at 12:09

    Hej Jonas
    Så nu e det borta från stan *L*
    Hoppas du får en gööör mysig tid i götet 😉
    Ha de bra
    Kram Eva & Mojje


Kommentera

