Haväng

Arne Anka

Posted in Allmänt by Jonas on 22 maj 2007

Någon har tyckt att jag är för slätstruken här i bloggen. Någon som vet att jag kan vara betydligt mer bitsk, ironisk och elak. Jag har tidigare i mitt liv varit lite av en Arne Anka. Jag gillade att spotta och fräsa och det ofta utan att tänka efter före. Det blir liksom lite mer liv och rörelse i debatten då även om käftsmällarna haglar från höger och vänster.

Nu var ju denna blogg ämnad att endast rikta sig till de närmsta sörjande och då finns det ingen anledning att slå omkring sig, men då de bara är ett handfull och jag har kontakt med dem via msn och telefon kanske jag ska rufsa till mig lite. Eller? Vill ni ha det som det är eller ska jag kväka som Arne Anka om politik, porr och schlagerfjollor? Skriv en kommentar då! Även ni som läser, men aldrig annars kommenterar! Tackar ödmjukast!

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lillabla said, on 22 maj 2007 at 18:23

    Jonas, var den du är. Tycker det är mysigt att titta in här och läsa vad du funderar på eller har haft för dig. Det bitska och det elaka finns det nog av därute i tillvaron. Men visst, är du förbannad en dag så hoppas jag det syns. Är du glad – likaså. Men slätstruken har jag inte uppfattat dig som. Borde jag det?

  2. Vb said, on 23 maj 2007 at 8:37

    Är det dom närmastsörjande som inte känner igen dig?Jag har alltid uppfattat dig som en ”servil” herre.Annars är du välkommen till mig, på kurs!;)


Kommentera

