Haväng

Porr

Posted in Allmänt by Jonas on 24 maj 2007

Hade Gry Forsell sagt att hon nu ville göra porrfilm i Barcelona hade jag respekterat det. Men när Linda Rosing säger att hon vill göra det, så dissar jag det. Hon är ju helt pantad den tjejen och hon lär inte veta vad hon själv vill eller varför. Jag tror inte hon vet vad självrespekt betyder och inte heller förstår hon ordet reflektion. Hon är ju inte ens intressant som skandalblondin. Hon är bara en förbannat korkad människa som skadar sina barn om och om igen. Och sig själv. Sen fattar jag inte hur Bert Milton tänker. Vill han inte ha ett framgångsrikt porrimperium längre?

Arikel här. (vägrar lägga upp en bild)

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Robin said, on 25 maj 2007 at 8:02

    Hon kommer nog dra sitt strå till stacken ska du se… även om jag personligen tycker hon ser läskig ut så finns det nog många som gärna vill se henne i porrfilm.

  2. MickeyM said, on 25 maj 2007 at 8:18

    Men tragiskt är det väl ändå. LInda Rosing fascinerar tydligen så många eftersom allt hon gör hamnar högt på löpsedlar och bland alla bloggar. Och så kan hon inte göra något vettigt av alla uppmärksamhet hon får.

  3. evamojje said, on 25 maj 2007 at 18:10

    Jag är helt paff, hade inte sätt den artikeln. Vad är det med den tjejen egentligen hon går från ena misslyckandet till nästa och vilken kommentar – Nu vill jag göra Porr. Tragiskt helt enkelt.


Kommentera

