Haväng

Inga planer i helgen

Posted in Allmänt by Jonas on 25 maj 2007

Denna helg har jag inte planerat något alls. Inte ens vad jag ska äta ikväll. Almanackan är blank. Måste man göra något bara för att det är försommar, helg och man är ledig?

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lilla Blå said, on 25 maj 2007 at 17:35

    Nej, det måste man inte! 🙂
    Men jag hoppas du får en mysig helg – oavsett vad du hittar på eller inte hittar på.
    Samt att du unnat dig något gott för gommen!

  2. evamojje said, on 25 maj 2007 at 18:12

    *s* vilken skön bild…Själv så ska jag måla igen hela helgen *s* ingen ände på eländet känns det som. Men jag hoppas du får en bra helg *L*
    Kramar och Tassar från Eva & Mojje & Busan

  3. ordalaget said, on 25 maj 2007 at 19:58

    Såklart man inte måste ha något planerat…huvudsaken att du skämmer bort dig lite…kanske med något gott och en bra film eller så. Jag önskar dig en skön helg i alla fall!

  4. Vb said, on 26 maj 2007 at 9:38

    Nope!
    Men det är en stor konst att inte göra någonting.Att stanna och vila i det.

    Trevlig helg!

    höll på att glömma, gå ut och ät!

  5. Gunnar said, on 22 november 2007 at 14:48

    The noble art of doing nothing!

    Ok om jag lånar bamse över helgen, bara denna helg som bild i en
    gästbok för Bikers


Kommentera

