Haväng

Operatörslåst

Posted in Allmänt by Jonas on 26 maj 2007

Min syster har fått min ”gamla” K750i. Häromdagen sms:ade hon och skrev att hon inte kan behålla den för att den är operatörslåst. Om hon istället ringde mig hade hon fått veta hur hon låser upp telefonen. Orkar inte svara på hennes sms nu. Kanske ringer hon.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. barbakvinna said, on 26 maj 2007 at 23:17

    jag hörde att det finns någon sida med tips hur man gör

  2. ordalaget said, on 28 maj 2007 at 7:18

    Alltid trassligt att byta grejjer med varandra…hoppas det fixat sig för srran nu. Jag tittar för övrigt bara in här för att önska dig en bra måndag och en fin start på nya veckan/kram!

  3. Jonas said, on 28 maj 2007 at 16:45

    Jag har pratat med henne och hon får nog ljud i luren vad det lider. Men det kostar en 300 att låsa upp en mobil. Varför? Jag har ju betalt telefonen och den är min! Grr. Och tack det samma, ordalaget! Önskar också dig en fin start på veckan!


Kommentera

