Haväng

Jag vomerar

Posted in Media by Jonas on 02 juni 2007

Råkade zappa och hamnade i programmet som jag skrev om nedan med Gabriel och hans änglakör. Det var t.o.m. vidrigare än jag föreställt mig. Fy fan vad dessa program med kristna förtecken får mig att hulka. Det är så ”gulligt”, ”nuttigt” och alla sjunger med så tindrande änglaleenden. Självklart får de leka i sin sandlåda. Jag står dock på behörigt avstånd, vomerar och nästan längtar efter Allsång på Skansen som i jämförelse framstår som rena satanistkonserten.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lillabla said, on 02 juni 2007 at 18:55

    Sluta nu upp med att zappa, det är inte bra för dina nerver. Hyr en bra rulle istället. Lämna den där Gabriel åt sin egen skärseld.


Kommentera

