Haväng

Kyckling

Posted in Allmänt, Mat och dryck by Jonas on 02 juni 2007

Ikväll blir det färsk kyllingfile med färskpotatis och grönsallad. Hade tänkt bjuda Maria på middag, men hon har inte läst sin mail. Hon har antagligen somnat i solen och ligger kvar någonstans i Sköndalsviken, röd som en dansk pölse med solfrossa.  Men hon hade nog ändå inte uppskattat att se på Danmark-Sverige i fotboll. Hon har just brutit upp från ett långt förhållande med en fotbollsentusiast. Men jag hade kunnat skippa matchen för lite trevligt småprat. Skandinavien vinner ju hur som helst!

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 02 juni 2007 at 21:25

    Hallå ja Jonas
    Det lät väldigt gott själv så var jag med min systerson Liam till kungsan och käkade lite Thai och Melanders Fisk mycket gott och fullt med kalorier *s*.

  2. Maria said, on 03 juni 2007 at 15:29

    Meeeen….. vad har jag missat då? hmm…. *ska bara kolla mailen* ……………
    =) …. jaha ja så kan det vara …..men jag har haft fullt upp i helgen… (kompisen ”gräsänka”… aaa *nickar* vi har haft skoj! ;-))

    skickat sms så nu har du mobil nr…… kvällen bokad?
    Kram kram Maria

  3. ordalaget said, on 04 juni 2007 at 7:01

    Hoppas kycklingen smakade gott, med eller utan sällskap.
    Nu är det måndag morgon igen…och jag önskar dig en bra start på den nya veckan!


Kommentera

