Haväng

Linda & Carolina

Posted in Allmänt by Jonas on 07 juni 2007

I dagens Bladet finns en intressant artikel där Åsa Lindenborg reflekterar över skillnaderna på hur vi ser på Carolina Gynning och Linda Rosing. Jag skiter i båda tjejerna, men samtidigt finns de ständigt i vår närhet via medias brus. Och den här reflektionen handlar inte enkom om de namngivna tjejerna utan om något annat också. Nämligen oss konsumenter. Klart läsvärd reflektion. Klicka på valfri bild för att läsa artikeln.

  

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Verabus said, on 08 juni 2007 at 10:30

    Jag tror du är kär i henne *ha ha ha* för det finna ingen som skriver så mycket blogg om Rosing dom du …got ya ! *s*

  2. Jonas said, on 08 juni 2007 at 19:16

    Oh my god, den dag jag blir kär i henne är jag färdig att tvångsmedicineras och kläs i tvångströja. Gry däremot… 😉

  3. Verabus said, on 09 juni 2007 at 13:49

    Jag tror dig inte för fem öre för som sagt, finns ingen som skriver så mycket om Rosing som du och bladet ( som för övrigt är en säker källa ,*Yeah right* *asgarvar* …så den går jag inte på … *haha*


Kommentera

