Haväng

Hjälm

Posted in Allmänt by Jonas on 10 juni 2007

Vilken hjälmtyp ska jag köpa? 

(Här låg tidigare fyra bilder, men två har slutat fungera och är därför borttagna.)  

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lillabla said, on 10 juni 2007 at 19:41

    Absolut inte tredje alternativet. Det är inte en hjälm för Scooty-Droopies.

  2. barbakvinna said, on 10 juni 2007 at 19:47

    den gröna… *ler* passar en scooter bäst.

  3. Jonas said, on 10 juni 2007 at 21:06

    Den gröna är jag inne på, men det nlir en svart. Helst mattsvart. Men den är inte alls säker vid en olycka. Men va fasen, jag kör ansvarsfullt och har noga koll på drullarna i bil. 90% av alla mopedolyckor står 15-åriga kids för med trimmade mopeder och ofta utan hjälm. Jag kör nog med integral senare i höst när löven börjar falla. Vi får se.

  4. evamojje said, on 11 juni 2007 at 4:49

    jag ser bara den svarta så val verkar aningen fel? Eller e det den eller ingen *s*

  5. Jonas said, on 11 juni 2007 at 16:04

    Jag ser alla tre och de verkar de andra besökarna också göra, så antingen skulle du inte tagit den sista whiskyn alternativt tagit en whisky. Något annat råd kan jag inte ge. Men det ät TRE hjälmar. Har dock ett fjärde alternativ nu efter att ha sett mig om på stan hor andra scooteråkare ser ut. Bild kommer.


Kommentera

