Haväng

Syster Jane

Posted in Allmänt, Hälsa by Jonas on 14 juni 2007

Inatt kom syster Jane, hon var så söt och fin, när hon kom in till mig, och rulla ned gardin…

Ja, även om det bara vara feberyrsel så har jag betydligt lägre feber idag. 37,8 på morgonen vilket fortfarande är aningen högt. Och jag är ännu stel i nacken som en fura och har huvudvärk. Hoppas snart bli frisk så jag slipper trötta ut er med mina sjukdomssymtom. 😉

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lilla Blå said, on 14 juni 2007 at 17:22

    Äntligen! Jag trodde människan hade gått i strejk. 🙂 Krya på dig.

  2. Jonas said, on 14 juni 2007 at 17:34

    Tack, Lilla Blå! Jag känner mig betydligt bättre än igår. Hade nästan dödsångest ett tag. 😉

  3. barbakvinna/anki said, on 14 juni 2007 at 20:55

    det låter inte bra med stel nacke och feber..

  4. Jonas said, on 14 juni 2007 at 22:51

    Precis, därav ångesten. Men nu verkar febern sjunka och jag lever. 🙂


Kommentera

