Haväng

Könsord

Posted in Allmänt, Kul by Jonas on 15 juni 2007

Alex Schulman har skrivit om detta. Jag testade. Nu din tur.

Öppna ett nytt sms i din mobbe. Skriv fitta. Det finns med. Skriv dubbelfitta. Det finns med. Skriv kuk. Det finns inte med och inte snippa heller. Vissa modeller har tom även negerhora med. Dock inte i min Nokia N95. Å andra sidan finns inte ordet ”blogg” med. Men dubbelfitta finns… Vad är det frågan om?

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lillabla said, on 15 juni 2007 at 18:06

    Herregud! Jag tillhör sorten som fortfarande b o k s t a v e r a r orden i SMS. Blir för irriterad på programmen. Nu ångrar jag mig inte.

  2. Jonas said, on 15 juni 2007 at 18:36

    Nån måste gräva i detta. Cleas Borgström borde gå i taket i alla fall. Men just det, han har väl slutat…

  3. evamojje said, on 16 juni 2007 at 6:46

    skrämmande blir förbannad när jag läser detta. undrar vad tanken bakom är för det måste ju finnas en tanke eftersom det inte bara är ett ord utan ett flertal.

  4. evamojje said, on 16 juni 2007 at 6:53

    Läste precis resten av allt du skrivit sen jag tittade sist, har inte varit ute på nätet på hela veckan har jobbat jätte mycket, sista spurten innan vi stänger.
    Men tycker att adet e jätte kul att du har beställt din moppe och jag e så avis ;-))
    tyckte parkasen var snygg oxå. ser fram emot att få se den in real life 😉
    Fast nu har jag fått mitt sommar schema och det blir många arbets timmar 😦 har själv bett om det men att se det på papper ja det var rätt jobbigt *s*.
    Såg att du varit sjuk men jag hoppas du e bättre nu.
    Kram Eva & Mojje & Busan


Kommentera

