Haväng

Regn

Posted in Allmänt by Jonas on 17 juni 2007

Regnet faller oavbrutet över Stockholm. Jag spelar Damien Rice och känner mig skönt melankolisk. Fyller år idag. Firar inte. Har inte firat nån av mina födelsedagar sedan jag var 18 tror jag. Jag blir gladare över att få en kram en vanlig vardag för att jag är en god vän gjort något bra som uppskattas. Annars har jag varit feberfri nu i två dagar, men har ont i halsen. Men jag ska jobba imorgon om jag så ska krypa dit. Måste avsluta vissa ärenden och ta tag i några saker innan jag går på semester på torsdag eftermiddag.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lilla Blå said, on 17 juni 2007 at 17:02

    En kram från mig får du i alla fall – rätt dag eller ej.


Kommentera

