Haväng

Måndag

Posted in Allmänt, Hälsa by Jonas on 18 juni 2007

Vaknade med lätt feber och vågade inte gå till jobbet. Har fortfarande lite feber nu på eftermiddagen, men har pratat med vårdcentralen som inte tror att jag smittar. Så imorgon går jag till jobbet. Kan ju lika gärna sitta där som här känns det som. Ska försöka hålla mig på min kant och inte springa omkring och krama kollegorna. Ska bli oerhört skönt att lämna lägenheten och gå ut på gatorna som en frisk man. Sen får jag antagligen hämta min scooter imorgon. Fick min M65-jacka idag i alla fall och det är precis en likadan jacka som jag hade som ung. En favoritjacka som tål både vind och vatten med rejäla fickor och dragkedjor. Den blir perfekt att åka scooter med. Nu saknas bara 100 badges för att den ska se ut som min gamla följeslagare. Är det detta som kallas för fyrtioårskris? 🙂

Kommentera

