Haväng

Garageplats

Posted in Allmänt by Jonas on 26 juni 2007

Tjoho! Lyckades få en garageplats bara 200 meter från där jag bor för 395/mån. Det känns riktigt bra. Nu är det med viss oro varje dag som man går ned på gården. Ska vespan stå kvar? På fredag får jag nycklar. Och nu skiner solen igen. Gött mos!

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 26 juni 2007 at 11:23

    Hej Jonas
    Hoppas allt e bra med dig *L*
    Själv så jobbar jag dygnet runt den här veckan känns det som *s* men det e ju iallafall väldigt vackert att vara ute på sjön och ta sig en java på däck och kolla in skärgården så på så vis så e jag faktiskt glad över mitt sommarjobb 😉
    men igår var tufft började 8 på morgonen och slutade kl 1 inatt *gäsp*. idag e lite bättre börjar inte förrän 2 och kör till 1 *s*.
    Va kul att du fått din vespa blir så avis och jag tror faktiskt att jag såg dig i helgen *L*.
    Sen så vill ja och Mojje och Busan säga tack för dom fina orden och att du länkade till oss.
    Ha de bra
    Kram Eva & Mojje & Busan

  2. Jonas said, on 26 juni 2007 at 14:54

    Då är vi avis på varandra. Jag är avis på dig som får sitta ute på däck, nära vattnet, ute i Stockholms vackra skärgård. Det är där man ska vara nu när solen skiner. Men vespa får duga. Det fläktar skönt i ansiktet i alla fall. Var tror du att du såg mig i helgen? *nyfis* 🙂

  3. evamojje said, on 26 juni 2007 at 23:30

    jag var och spelade minigolf och såg en lång blond snubbe på en vespa som kom ifrån ditt håll *L* …Hatar att spela minigolf tyvärr så älskar mina syskonbarn det *s* det tar ju sån himla tid *L*.


Kommentera

