Haväng

Lägesrapport

Posted in Allmänt, Mat och dryck, Väder by Jonas on 27 juni 2007

Zeus har bestämt att det ska regna idag. Det har öst ned sen i morse. Boring. Har ägnat dagen åt att jaga efter en skåpbil att hyra till ett bra pris. Har lovat min systerson att hjälpa honom att köra sina möbler från Karlskrona till Gnesta. På lördag ska det ske. 100 mil blir det fram och tillbaka på en dag. Lite tufft. Men vi är två som kör, så det är inga större problem. Har annars varit sugen på pizza hela dagen. Jag har inte ätit pizza på ett år snart, så det kanske är dags igen. En riktigt god kebabpizza med vitlökssås. Yammie. Men det blir nog laxfilé med färskpotatis. Jag har skärpt mig betydligt med vad jag stoppar i mig. Inte för att jag går ned i vikt, men jag går inte heller upp. Måste röra på mig. Måste komma igång med dagliga promenader. Imorgon ska jag…

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lilla Blå said, on 27 juni 2007 at 15:17

    ååå, jag som är så hungrig…så kommer jag in här och du snackar laxfilé… jag går i däck med en gång…


Kommentera

