Haväng

Idyllisk dag

Posted in Allmänt by Jonas on 03 juli 2007

Perfekt väder även idag. Lagom varmt, sol och en fläktande vind. Jag tog Vespan och åkte ut till Hellasgården. Tog cirka 15 minuter att köra från Ringvägen. Där gick jag en slinga som jag tror är fem eller sex km lång. Skönt. Tankade på Statoil i Hammarby Sjöstad. 52 kronor. Tog sen en sväng upp till Fjällgatan och tittade på utsikten. Från Skansen hördes genrepet inför kvällens Allsång på Skansen medan skärgårdsbåtarna ångade på in mot stan. Idylliskt värre. Tog en filmsnutt, som tyvärr inte blev så bra. Håller på att lära mig min nya mobbe. Fler filmer kommer inom kort.


Klicka för större bild.

Kommentera

