Haväng

Katrin Zytomierska

Posted in Allmänt by Jonas on 03 juli 2007

Katrin Zytomierska (Stureplan.se) har bemödat sig att skriva en kommentar i min blogg. Tänk att hon orkar sitta och söka på sitt eget namn, hitta min blogg och orka skriva en kommentar om att hon ”bara” är 29 och ännu inte 30. Ilandproblem.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. pysan said, on 03 juli 2007 at 22:16

    Tyvärr är ju inte det som bloggen ska handla om.. men jag ska nog på något vis få in en brasklapp till den där människan…

    Nu vet jag.. läs den 5 juli…

    Kram Pys

  2. Jonas said, on 03 juli 2007 at 22:23

    Jag förstår, men det vore ett ypperligt tillfälle att daska till honom. 😉

  3. meh said, on 28 september 2008 at 0:12

    du har inte funderat på om det inte var hon?
    nej, det är klart.
    Det hade inte jag heller.
    Det är mkt roligare att tro att det är hon.
    Jag skulle bloggat samma sak.
    Så det var inget.


Kommentera

