Haväng

Nära döden

Posted in Allmänt by Jonas on 04 juli 2007

Mina fönster sitter lågt. Typ på 90 cm höjd. Min syster vågar knappt titta ut när hon är här. Jag har inga problem med det. Men nu när jag skulle kolla efter en hund som skällde snubblade jag på mattkanten och höll på att fara ut genom fönstret. Det var lite obehagligt.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maria said, on 04 juli 2007 at 21:29

    Fy bubblan! inte bra med mattkanter….hmm kanske är det därför jag inga mattor har?! …. så systra törs inte kika ut….bor du högt upp?
    Ha en skön kväll 🙂 kram Ia

  2. barbakvinna/anki said, on 04 juli 2007 at 21:45

    Näe men det här håller inte ifall du faller ner så får du nog mer än huvudvärk. Så jag tror du behöver ett barnlås på fönster och dörrar och sen får du nog använda hjälmen innomhus oxå..


Kommentera

