Haväng

DVD

Posted in Allmänt by Jonas on 09 juli 2007

Tänkte hyra en film, men vet inte vad jag ska se. Har sett Bonds senaste (som var den bästa på 30 år, typ), men annars har jag inte sett några nyare filmer. Tips?

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Robin said, on 10 juli 2007 at 8:38

    Om du inte redan sett den kan jag starkt rekomendera filmen Blood Diamond. Dissa den inte på förhand bara därför att Leonardo di Caprio spelar i den 🙂

  2. Jonas said, on 10 juli 2007 at 8:48

    Tvärtom gillar jag mycket av de Leonardo har gjort. Och ska absolut kolla Blood Diamond. Du tipsar ofta om de bästa filmerna! 🙂

  3. Robin said, on 10 juli 2007 at 8:58

    En annan film jag kan rekomendera om man letar efter något mer komiskt är filmen Hot Fuzz. Brittisk humor när den är som bäst. Från samma gäng som gjorde Shaun of the Dead.

  4. evamojje said, on 10 juli 2007 at 14:01

    Favorit film just nu är Walk The Line älskar den *L*


Kommentera

