Haväng

Häxor

Posted in Väder by Jonas on 09 juli 2007

Jag känner två häxor i Göteborg. Anna och Nathalie. Jag önskar att de kunde svänga förbi mig här på Södermalm med sina kvastar och ta mig till en plats där det inte är oktober och 15 grader varmt. Jag vill ha 23 grader, sol och en lätt sommarbris.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. barbakvinna said, on 09 juli 2007 at 9:39

    Den här sommaren eller ska man säga hösten ska den ta slut någon gång och sen bli varm? fråga häxa 1 och 2 annars tar jag kvasten till blåkulla..


Kommentera

