Haväng

Öl och whiskypinne

Posted in Allmänt, Väder by Jonas on 13 juli 2007

Jag har haft semester i tre veckor och inte druckit en droppe alkohol. Det har liksom inte varit någon stämning för det. Det är det inte idag heller. Regn och gråtunga moln. Men nu ids jag inte vänta på att det perfekta läget ska infinna sig. Ikväll ska jag dricka några öl och ta två-tre whiskypinnar. Bara därför ska ni se att solen kommer skina imorgon.

Tog en vespatur på eftermiddagen trots risk för regn och mycket riktigt började det regna när jag var på Kungsgatan, på väg till en affär på Valhallavägen. Jag parkerade och tog en promenad utmed husväggarna. Tyvärr gav inte regnet med sig så jag hoppade upp igen och styrde hemåt. Roligare kan man ha det. Jävla skitsommar. 😦

Kommentera

