Haväng

Svarta moln

Posted in Väder by Jonas on 13 juli 2007

Med hjälmen i handen sitter jag och svär. Nyss såg vädret lovande ut. Bestämde mig för att ta en sväng ut till Millesgården på Lidingö. Hoppade in i duschen och klädde sedan på mig. Men från blå himmel med lätta moln har himlen färgats svart med ännu svartare moln. Shit. Jag klarar mig utan värme, men jag klarar mig inte inte utan sol. Och nu är det bara två veckor kvar av semestern. Jävla skit-semester-väder. Hade det inte varit så förbaskat varmt i Grekland hade jag åkt bums.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Johne868 said, on 03 juni 2014 at 0:55

    Good writeup, I am normal visitor of ones blog, maintain up the excellent operate, and It’s going to be a regular visitor for a lengthy time. deeaddfkcbeg


Kommentera

