Haväng

Semestervånda

Posted in Allmänt by Jonas on 19 juli 2007

Har en vecka kvar av min semester och funderar desperat över hur jag ska använda den. Sol och bad på västkusten har jag gett upp och på Gotland är det samma väder som här. I Prag är det för mycket turister och i Grekland är det för varmt. Till Thailand är det för långt och i Båstad har de släckt lampan för den här säsongen. Funderar på en tripp till Irland, men den tänkte jag ju ta senare i höst. Hm, man kanske skulle ta en tur med vespan ut till IKEA och köpa ett storpack med värmeljus. Vad skulle ni ha gjort?

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vb said, on 19 juli 2007 at 19:04

    Du är för rolig, men Hurtigrutten kanske?:)

  2. Jonas said, on 19 juli 2007 at 20:11

    Ja, Hurtigrutten har jag alltid velat göra. Och Göta Kanal.

  3. Vb said, on 19 juli 2007 at 22:25

    Då behöver du en vattenscooter….:)

  4. Jonas said, on 19 juli 2007 at 22:31

    Bygger om vespan nu… 🙂

  5. Någons mamma-Någons dotter said, on 19 juli 2007 at 23:07

    Låter spännande med ditt resande! Tack för tipset i min blogg, har skrivit ett svar till dig där! 🙂

  6. Jonas said, on 19 juli 2007 at 23:45

    Och nu har jag svarat dig där. 🙂

  7. Ia said, on 20 juli 2007 at 1:32

    Thai-boat i veckan eller? 🙂
    Kram

  8. Robin said, on 20 juli 2007 at 8:24

    Kom inte till Irland om du vill fly regnet.. här har det nu regnat 40 dagar i sträck.


Kommentera

