Haväng

Djurplågeri

Posted in Djur by Jonas on 20 juli 2007

Ahh, jag blir så ledsen varje gång jag hör om djur som råkar ut för galna människor. Här är det kattungen Adam som dränkts i bensin och sen blivit påtuttad av ett par tjejer som ”ville ha kul”. Hur kan någon vara så grym, ond och sadistisk? Läs mer genom att klicka på Adam.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vb said, on 20 juli 2007 at 14:58

    Hur har dom brudarna blivit uppfostrade?Har dom ens en uppfostran.Blir oxå rosenrasande!
    Här var det billligaste alt jag kunde hitta:
    http://www.eyeglasses123.com/
    😉

  2. Jonas said, on 20 juli 2007 at 17:58

    Ja, man kan undra hur det är ställt. För länge sen var det några som hällde bensin på en åsna, på barnens djurpark i Gbg, och sen tände på. De greps lyckligtvis. Men jag var tvungen att ta ut semesterdagar för att jag inte skulle göra mig olycklig på dem. Jag hade nog kunnat…

    Ska själv köpa nya bågar snart. Så tack för länken. Ska kolla den.

  3. mickej said, on 20 juli 2007 at 18:02

    Håller med. Hur fan står det till i pallet? Vad har föräldrarna gjort för fel?

    Har skrivit lite om det i min blogg också.

  4. Jonas said, on 20 juli 2007 at 18:14

    Ja, hur bär man sig åt för att ens barn ska bli såna monster? Måste be Per Bjurman göra en uppföljning på detta.

  5. Vb said, on 21 juli 2007 at 11:05

    Beställde igår, återkommer med resultatet.Skatteverket har fortfarande problem med postdistributionen så om det kajkar, ligger väl problemet där.


Kommentera

