Haväng

Tjejer

Posted in Media by Jonas on 20 juli 2007

Precis som sången en bit in i filmsnutten känner jag när jag vandrar runt på Stockholms gator. Tack Maria för tipset! 🙂

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hillebillle said, on 20 juli 2007 at 17:42

    Du har bra klipp & filmer på bloggen, ibland…. Må Gott i sommar Jonas, glöm dock inte att västkusten haft både blåsigare och mer regn de senaste 143 somrarna.

  2. Jonas said, on 20 juli 2007 at 17:53

    Hm, jo nog vet jag att vädret kan vara ostabilt även i Göteborg, men i år lär det ha varit riktigt trist. Ligger i botten på solligan. 😦 Och du, Hillebille, känner jag dig? 🙂

  3. Hillebillle said, on 20 juli 2007 at 19:16

    Jodå… nog är det så att vi har setts, minns bekymren med bl a boende när du flyttade t Sthlm fr Nkpg. Jobbar numer på hemmaplan i V-ås på soc som chef, träffar och umgås en del med bl a hä V-ås-folket som jag känner sen långt tebaks. Har läst dina skriverier senaste åren, följer KVS-(?) utvecklingen via lite andra källor än de rent renläriga, typ… När ska nån förstå HC Andersen och kejsaren med kläderna…. Vaktchefer dygnet runt och utbchefer utanför ord bemanning på enheter m 35 pl, då kan det f-n inte vara ont om pengar. Måste kila, men maila istf comments, vi kanske är avsynade här :-)) /Jh

  4. Jonas said, on 20 juli 2007 at 22:19

    Nämen hej, det var länge sen. Hoppas du trivs med jobbet på soc och med att vara tillbaka på hemmaplan. Maila gärna mig. jonas62@msn.com

    Ha det gott!! 🙂


Kommentera

