Haväng

Vespatur

Posted in Allmänt by Jonas on 20 juli 2007

Tog en härlig och lång vespatur idag runt hela innerstan. Över Västerbron, Kungsholmen, Norrtull, City, Östermalm, Gamla Stan och tillbaka på Södermalm. Vädret var dock så fint att jag fortsatte ut till Hammaby Sjöstad och Nacka Forum. Där stannade jag och köpte en tidning och fyra öl på systemet. Sen for jag hem och nu har jag landat vid datorn igen. Snart ska jag koka färskpotatis och rödbetor och öppna en öl. Hade funderingar på att eventuellt gå ut i kväll och träffa Maria, men har fått skallebank. Det blir nog en film istället. Ska försöka träffa henne imorgon eller senare i veckan. Måste maila henne nu. Så hare där ute var ni än befinner er. Och glöm inte att lämna en kommentar i Robins blogg. 😉


Västerbron

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Birgitta Jonsson said, on 29 juli 2007 at 10:53

    Smack över hela denna utsikt skulle ett hotell i Riddarfjärden ligga.

  2. Jonas said, on 29 juli 2007 at 11:25

    Ja, det vore riktigt illa om de får bygga där. Jag är emot. 😉


Kommentera

