Haväng

Väder

Posted in Väder by Jonas on 25 juli 2007

Sydöstra Europa har värmeslag med uppåt 40-45 grader. Människor dör. Bokstavligen. Jag brukar ”dö” när det är över 30 grader ute. I sommar har jag kunnat andas och jag har kunnat sova om nätterna utan att vakna flämtande varannan timme. Men visst saknar jag solljuset som nästan alla andra. Och framför allt saknar jag en skön dag ute vid västerhavet på en slät bohusländsk klippa. Jag skulle däremot för alla pengar i världen inte vilja byta sommarens väder mot sydöstra Europas. No way. Läs mer genom att klicka på bilden.

Kommentera

