Haväng

Räkningar

Posted in Allmänt by Jonas on 27 juli 2007

Har jag nämnt att jag gillar att betala räkningar. Det är nåt mysko med det där. Kanske borde jag gå i psykoanalys. Men jag mår bra när räkningarna är betalda och jag har ordning på saldot. Ungefär som att älska med en kvinna och ge henne en kram efteråt. Typ.

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. barbakvinna/anki said, on 27 juli 2007 at 20:38

    *asg* vilken beskrivning att betala räkningarna känns som att slicka asfalt. Ger ingen njutning bara huvudvärk…

  2. Ia said, on 28 juli 2007 at 0:14

    Hahaha…. vet inte riktigt hur det är att slicka asfalt, men jag måste nog säga att det är nog mer så jag oxå känner…. huvudvärk!
    men visst håller med om att det är skönt när det är gjort 🙂

    Trist med vädret=inga bilder på fartygen!

    Ha det bäst/natti natti
    Vi hörs 😉

  3. Eva-Lena said, on 28 juli 2007 at 11:25

    Hm, det är nog något som går i släkten, känner också en skön befriande känsla när det är gjort. Samtidigt möter blicken saldot och den befriande känslan är som bortblåst och huvudvärken ett fakta.

    Ha det-hör gärna av dig någon gång, kanske kan du ta vespan på en långtur till Gnesta :-)…..

    Kram Sis

  4. evamojje said, on 28 juli 2007 at 13:59

    står helt frågande och undrar vad i helskotta jag har missat för den känslan infinner sig ALDRIG när jag ska betala räkningar *s*

  5. Mia said, on 31 juli 2007 at 22:44

    Jag förstår dig precis… Alltid ett form av lugn som infinner sig när allt är draget och klart 🙂
    Mia

  6. Jonas said, on 31 juli 2007 at 22:51

    Mia; precis så.


Kommentera

