Haväng

Snart 20 000

Posted in Allmänt by Jonas on 03 augusti 2007

Snart har jag 20 ooo besök på min oansenliga blogg sedan i mars. Sanslöst då jag initialt bloggade för högst tio vänner i min absoluta närhet. Nu vet jag inte hur jag ska utveckla denna blogg. Jag vet att jag har en massa besökare som ständigt återkommer, men som aldrig kommenterar. Jag kan se det genom deras IP-adresser. Jag skulle sjävklart uppskatta deras kommentarer, men om de är blyga så kan jag leva med det. Är i alla fall glad åt att de vill återkomma hit. Kram alla gamla kollegor på Skånegatan och vänner i Göteborg!

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tyckfrihet said, on 03 augusti 2007 at 23:58

    Klart vi läser. Vänner eller andra. Du skriver läsvärt så så är det bara att… Ja du ve… läsa…


Kommentera

