Haväng

Shorts och Schulman

Posted in Allmänt, Göteborg by Jonas on 08 augusti 2007

Är det löjligt av en stockholmare att bära shorts? En känd bloggare påstår att ingen stockholmare går i shorts i sin egen stad, bär rygga och spatserar i Ecco-skor. Ha, när jag tog mig till kontoret idag hade jag blå shorts, rygga och ett par sköna Ecco promenadskor. Men så är jag ju också mer göteborgare i hjärtat än dryg stockholmare á la Schulman. Schulman som för övrigt är hallänning. Jag är född i Stockholm, men har alltid trivts bättre i Göteborg. Där är man inte lika skitnödiga som Alex Schulman blivit sen han flyttade från Varberg till hufvudstaden och Stureplan.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 09 augusti 2007 at 10:19

    Tackar dom högre makterna för att vi slipper se Schulmans taniga ben i shorts *L* Börjar bli riktigt trött på åsiktsmaskinen Schulman som envisas med att tala till svenska folket om hur stockholmare är och inte är.
    Kanske skulle man se till att han får prova på betong pjuk i nybroviken ;-))


Kommentera

