Haväng

Mc-gäng

Posted in Allmänt by Jonas on 09 augusti 2007

En svensson körde om ett mc-gäng och blev då prejad och hotad. Jag förstår killarna som blev omkörda. Så fruktansvärt förödmjukande för dem. Säkert hade den dumma svensson en Volvo också. Kombi. Röd. Hade någon kört om mig och min vespa hade jag lackat direkt. Jag hade skurit sönder däcken, slitit loss ratten och pissat i hans bensintank. Ingen kör om min vespa ostraffat. I´m on the road again…

andys-vespa2-copy.jpg
Klicka på bilden för att läsa artikeln.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. barbakvinna/anki said, on 09 augusti 2007 at 22:21

    *asg* helt rätt…


Kommentera

