Haväng

Bloggfest

Posted in Allmänt by Jonas on 10 augusti 2007

Oj, vad fort det gick över 20 000 besökare. Hann inte riktigt med där. Igår kväll var det en bit kvar och nu när jag kom hem hade det dragit iväg en bra bit över. Hm, jag som skulle bjuda på fyrverkerier och kanske något gott till. Men då spar vi det till 30 000 besökare istället och då ska jag vara mer alert. Tills dess hoppas jag också få fler att våga lämna kommentarer här. Sluta vara så förbannat blyga. Jag vet ju att ni läser. Puss!

Kommentera

