Haväng

Frustrerad

Posted in Media by Jonas on 11 augusti 2007

Jag håller på med ett bildspel till Mats Paulsons ”Visa vid vindens ängar”. Han blev uppriktigt glad åt ”Barfotavisan”, så visst känns det inspirerande. Men jag kan inte bestämma mig för vilka bilder jag ska välja. Först tog jag bilder som någorlunda passade med texten, men jag känner att jag skulle vilja ha ett tema. Nåt som kontrasterar. Ah, vad jag är kluven. Men jag hoppas få ihop nåt till ikväll eller senast imorgon.

Kommentera

