Haväng

Mods vs Rockers i Stockholm

Posted in Allmänt by Jonas on 26 augusti 2007

Vilka är snyggast? Vilka är bäst? Lördag 1 september är det upp till bevis. Stockholms gator kommer att fyllas med tvåtaktsrök när mods och rockers möts för första gången i svensk historia. Läs mer genom att klicka på bilden.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. anki/barbakvinna said, on 28 augusti 2007 at 11:06

    tyvärr eller tur så kommer jag inte att vara hemma eftersom jag och min lillasyster *ler* kommer att dra iväg till Mallorca på fredag..

    Men vespor är klart snyggast i moppevärlden den har mer en själv än andra motorfordon..

  2. Jonas said, on 28 augusti 2007 at 16:51

    Åh, Mallis vore inte fel nu. Länge sen jag var där. 1982 tror jag…

    Sen är gamla vespor oftast motorcyklar och inte moppar. 😉

    Och om din lillasyster plötsligt inte kan åka med så är jag kandidat på hennes biljett.

  3. barbakvinna said, on 29 augusti 2007 at 19:33

    det kan bli illa just nu för jag har varit hos doktorn och min förkylning som varit i 2 veckor är luftrörskatarr.. Hmm ville du åka med min syrra *asg*

  4. Jonas said, on 29 augusti 2007 at 20:08

    Jag vet ju inte om din syrra är lika trevlig som du, men jag hade nog tänkt att hålla mig på min kant hur som helst. Vill ju inte ha en stridsgalen soldat efter mig genom resten av livet. 😉

  5. barbakvinna said, on 30 augusti 2007 at 20:32

    *asg*


Kommentera

