Haväng

Lördag afton

Posted in Allmänt by Jonas on 01 september 2007

Tyvärr ingen som kan hjälpa till med Photoshop av de 200 som hälsat på här sedan jag bad om hjälp. Antar att jag får be företagets informationsenhet om hjälp. Men ni är säkert bra på annat. 🙂 I Stockholm har vi i alla fall idag haft en underbar dag. Själv var jag uppe redan vid sju och tog en skön vespatur vid niotiden ut till Hellas. Där tog jag en skön promenad innan jag styrde tillbaka in mot stan. Åkte ut till Skeppsholmen och tittade på kanotister som tränade hopp och eskimåvändningar. Därefter körde jag ned till Riddarholmen och fikade innan jag fortsatte ned till kajplats 103, nedanför slottet, och tittade på hundratals vespor och motorcyklar som hade uppställning där. Rejält sugen blev jag på en snygg vespa. Nu bara måste jag ta mc-kort till nästa sommar.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lilla Blå said, on 02 september 2007 at 10:45

    Gudd gad, Toots goes bling-bling?

  2. evamojje said, on 02 september 2007 at 13:09

    Vilken härlig dag du verkar haft *L* och vespan e ursnygg 😉

  3. Jonas said, on 02 september 2007 at 14:25

    Kanske lite väl mycket bling-bling för min smak, men det fanns många gamla pärlor där.


Kommentera

