Haväng

Globen Mc

Posted in Allmänt by Jonas on 27 september 2007

Om du bor i Stockholm och funderar på att köpa en vespa till våren, EU-moped eller Mc, rekommenderar jag varmt ett besök hos Globen Mc. Du blir oerhört bra bemött och det fina är att de är lika trevliga efter att du hämtat ut din vespa. De vill alltså inte bara kränga och sen skita i dig som kund, så som många bilförsäljare beter sig. Hälsa på hos dem, det är det värt, om du funderar på att skaffa en vespa.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Johan said, on 03 november 2007 at 20:26

    Håller med! Per är en klippa!

  2. Stefan said, on 28 maj 2008 at 16:39

    Jag vet dessvärre inte om jag kan hålla med er. Jag har nu väntat i över 5 veckor på att få min nyinköpta vespa lagat, någon packning som hade gått. De lovade att det bara skulle ta några dagar att reparera men nu som vill dem inte lämna besked 5 veckor. Jag har påminnt ett flertal gånger och blivit otrevligt bemött, med kommetaren ” ring inte oss vi ringer dig när den är klar”….. VÄLDIGT trist då jag som ni tyckte att de var trevliga och mycket tillmötes. Nu funderar jag att häva köpet på vespan då veckorna bara går och dessvärre hela våren med…….

    Besviken….

  3. Jonas said, on 28 maj 2008 at 16:56

    Stefan; låter trist att gå utan vespa dagar som dessa, men jag vet att ALLA vespaverkstäder har hur mycket som helst att göra just nu. Så är det varje år när säsongen för mc och mopeder drar igång. Globen Mc gör nog allt vad de kan för att hjälpa också dig, särskilt om vespan är nyinköpt hos dem. Jag hoppas du snart får ett samtal från Per och Co och att du snart är ute på vägen. Och kör försiktigt, så du slipper lämna in den för service under sommaren.


Kommentera

