Haväng

Tennant

Posted in Allmänt by Jonas on 28 september 2007

Jag fick idag ett brev från Tennant Försäkrings AB, vilket är drummelns försäkringsbolag. Drummeln som backade in i min parkerade vespa. När jag plockade upp brevet från hallgolvet tänkte jag att nu börjar problemen. Varför tänker man så när man har att göra med försäkringsbolag? Särskilt jag borde tänka positiva tankar då jag vid de tre tidigare tillfällen då jag haft med dem att göra har blivit bra bemött. Och så verkar det vara även denna gången då Tennant omgående börjar brevet med att bocka och säga att deras försäkringstagare är helt vållande till olyckan och att jag kan köra vespan till verkstan på deras bekostnad. Från påkörning till beslut på sex arbetsdagar. Det hedrar Tennant Försäkrings AB!

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 30 september 2007 at 11:51

    Kan ärligt säga att jag aldrig hört talas om Tennant Försäkringar *L* men det var ju väldigt positivt *L*

  2. barbakvinna said, on 03 oktober 2007 at 8:14

    otroligt smidigt måste jag säga..

  3. Ewa Engman said, on 30 oktober 2007 at 17:06

    Vad bra att man hittar någon som är nöjd med dom !

    Hatten av då för denna gång.

    //Ewa

  4. Martin Carlsson said, on 13 februari 2008 at 12:24

    Martin; ingen reklam tillåten här. ///Jonas


Kommentera

