Haväng

Ingen teve

Posted in Allmänt, Göteborg by Jonas on 30 september 2007

Inte ett program har jag sett på teve i helgen. Jag har istället surfat och läst artiklar på nätet. Nu är jag dock sugen på att se en bra film eller dokumentär, men klockan är 00.34 och det är bara att inse att det är sängläge. Ska drömma om Göteborg och havet. Ha en bra natt!

Tagged with: , ,

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 30 september 2007 at 8:37

    jag satt faktiskt i soffan och mös under en filt med Mojje & Busan brevid mig. Och vi hade en mysig tv-kväll med en gammal Humprey Bogart film och en gammal James Dean fil *L*.
    Var mycket trevligt.

  2. Jonas said, on 30 september 2007 at 10:24

    Låter najs. Hoppas det är något bra på burken ikväll. Vill också ha myspys. 😉

  3. Lilla Blå said, on 30 september 2007 at 10:53

    00.34? Du kunde ha stannat uppe fem minuter till och så sen sett Garcia på ettan… ;-D
    Hej på dig, Jonas. Ha en fin söndag.

  4. evamojje said, on 30 september 2007 at 11:20

    byter du bild hela tiden eller ……..blir förvirrad vet inte om det är du eller inte 😉


Kommentera

