Haväng

Facebook

Posted in Allmänt by Jonas on 10 oktober 2007

Jag fattar noll av Facebook och orkar verkligen inte engagera mig. Så snälla pöka mig inte, skicka inga vampyrer eller annat. Jag vet ändå inte vad jag ska göra med det. 😦

Tagged with:

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lillabla said, on 10 oktober 2007 at 19:42

    Då är vi två…

  2. Maria said, on 11 oktober 2007 at 0:21

    Jag har inte ens ”tittat in” där …….(ännu!)
    Hoppas det är bra med dig…
    kram i natten

  3. barbakvinna said, on 11 oktober 2007 at 21:52

    jag vet inte heller vad jag ska göra med vampyrerna får bara mardrömmar av dom.

  4. evamojje said, on 12 oktober 2007 at 19:42

    Stön ……jag håller med min mail e full med konstiga inbjudningar och jag varken fattar orkar eller vill vara med.
    Har deaktiverat kontot vet inte om det syns?

  5. Jonas said, on 12 oktober 2007 at 19:57

    Funderar också på att avsluta kontot, men känner mig så gammal och tråkig… 😉


Kommentera

