Haväng

Allt nästan i sin ordning

Posted in Allmänt by Jonas on 16 oktober 2007

Nya kyl/frysen levererad och på plats. Har också varit hos min naprapat som försökte bryta mig mitt itu. Han lyckades nästan. Men jag har fortfarande ont i ryggen. Han kände direkt att nedre muskeln i ryggen var stel som en sten. Förhoppningsvis ger muskeln med sig under natten. Efter han knådat mig sönder och samman släpade jag mig till frisören som var desto försiktigare när han klippte bort mitt gråa hår. Vi diskuterade kinesisk maffia, svenskt företagsklimat och Göteborg. Nu ska jag gå till Coop och köpa potatis, morötter och köttfärs. Det var min eftermiddag i stora drag. Hur intressant var det för er på en skala? 😉

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. evamojje said, on 18 oktober 2007 at 13:33

    Va skönt att du mår bättre och att du fått hem din kyl/frys 🙂

  2. Simson said, on 28 oktober 2007 at 16:30

    Jag säger bara en sak…osteopat!! Ni har en härlig skola i Stockholm där man för en liten penning kan börja bekanta sig med denna variant på behandlingar. Rekommenderar jag varmt!!
    På söder finns även en av mina favoriter, ”botox”-mannen, som alltid lyckas räta ut alla mina rynkor i ansiktet av smärtande muskler. =)


Kommentera

