Haväng

Facebook II

Posted in Allmänt by Jonas on 21 oktober 2007

Jag har lagt ned Facebook. Eller i alla fall min sida där. Jag fattade aldrig riktigt vitsen med att vara där. De jag känner har jag ju kontakt med via t.ex. msn. Eller för all del via bloggen. Och att kasta kossor och vampyrer på sina vänner känns lite barnsligt och underligt. Men det är nog en åldersfråga. Jag är nog bara för gammal. 😉

Reflektion des Facebook-Logos auf der Iris eines Auges: Signifikante Wende in der Unternehmenspolitik

Tagged with:

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. lillabla said, on 21 oktober 2007 at 13:39

    Välkommen ut i världen igen… 😉

  2. evamojje said, on 21 oktober 2007 at 14:05

    jag är förvånad att du varade så länge som du gjorde 😉

  3. barbakvinna said, on 22 oktober 2007 at 22:19

    jag blir stenad till döds där inne ibland.. Jag måste ha gjort nåt ont *asg*


Kommentera

