Haväng

Die Hard 4.0

Posted in Media by Jonas on 27 oktober 2007

Jag är ingen stor actionfantast, men någon gång om året känner jag för en amerikansk action. Ikväll hyrde jag Die Hard 4.0. Till skillnad från tidningsdrakarna tänker jag inte dra ut på betyget. Den får 1+ av mig. Filmen är på inget sätt särskilt bra utan bygger bara på gamla beprövade actionknep. Du får se en mängd explosioner, tramsiga datanördar och helt sanslösa stunttricks som saknar all bäring i verkliga livet. Jag hade förväntat mig lite mer humor och självdistans, men av det syns ingenting. Jag tycker att Die Hard 4.0 är riktigt dålig och inte värd att hyra.

Kommentera

